Sommige foto's werden genomen in pre-corona-tijden.

IMA
a
good morning
training at modus
klantvriendelijk telef. onthaal
commercieel bellen voor sales
2020 - een op een met bart van metaco
2021-orkla training

Reacties van cursisten die een open sessie volgden:

Guillaume Van Branteghem, Aktual standenbouw
"Heel motiverende lesgever, zeer leerzaam, een aanrader!"

Tom Devos, Metaco
"Zeer interessant, interactief en toepasbaar!"

Karen Buysse, verzekeringskantoor De Boever
"Zeer goed, top!"

Céline Huysman, IMA NV
"Alle tips waren nuttig, ik had er nog meer gewild."

Laurens De Vylder, Barrie Finance
"Goeie tips over hoe juist prospecteren en wanneer te bellen."

Anthony Maes, Server Storage Solutions
"9/10, telemarketing een vak apart."

Bart De Stobbeleir, Metaco NV
"One on one opleiding! Zeer intensief maar het loont zeker, inclusief rollenspel + onmiddellijke feedback. "

Sandra De Vleeschauwer, Clicktouch NV
"Zeer goede, gemotiveerde lesgeefster.  Zeer veel kennis in haar vak.  Veel tips meegekregen die we hopelijk veel kunnen gebruiken.  Heel interessant wat de andere mensen doen en hoe ze reageren in bepaalde situaties."

Simon Dhont, Clicktouch NV
"Leerrijk maar zal al doende leren zijn.  Er zijn geen standaard situaties."

Anneke Cattebeke, MEXT Belgium NV
"De input op mijn persoonlijk rollenspel neem ik mee om te werken aan mijn eigen gesprekken."

Mieke Hensen, MEXT Belgium NV
"Top motivatie van Nancy.  Tip: Misschien eens een cursus voor gevorderden waar dieper ingegaan wordt op specifieke onderwerken bv. stemming bij klanten, type klanten,... "

Vera De Figueiredo, Orkla House Care
"Goede wisselwerking.  Leerrijk met goede tips."

Tommy Van der Donckt, Groep Caenen
"Al heel wat telefoonscripts en opleidingen gezien.  Er moet inderdaad een reële leidraad zijn waar je op kunt terugvallen."

Tessa De Grande, Groep Caenen
"Iedereen kwam voldoende aan bod zonder opdringerig te zijn."

Myrthe Schillings, Argent Alu
"Zeer positief.  Op voorhand was ik sceptisch maar ik ben heel blijk met alles dat ik geleerd heb."

Camille Lambrecht, Argent Alu
"Aan te raden.  Leuk dat er nog een draaiboek opgestuurd wordt."

Hendrik Pinxten, Jade Synergies - Quares
"Over de volledige lijn: alle punten."

Roy Van den Wyngaert, Jade Synergies - Quares
"Persoonlijke tips ontvangen, praktische cursus.  Zeer gemotiveerde lesgever."

Sam Lauwers, Orbid
"Zeker een aanrader voor mensen die hun prospectietalent willen optimaliseren."

Laurent De Backer, Idocta
"Goeie concrete tips, leuk en leerrijk."

Sofie Ameloot, Huurland
"Enthousiast, grote bereidwilligheid om kennis over te dragen."

Melodie Haelters, Idocta
"Nancy, je ziet dat je dit met veel plezier doet & ons iets wilt bijleren.  Je had daardoor constant mijn aandacht.  Heel interessant en leerrijk."

Jolien Lindekens, Pragmatools
"Goede afwisseling tussen praktijk en theorie, heel interessante workshop, veel tips. Nancy is iemand met veel ervaring en dat merk je!"

Erwin, Plenion
"Training was zeer praktisch ingericht, relaxed gegeven en we kregen handige tips. De elementen die ik zal toepassen zijn goeie voorbereiding, mijn uitgewerkte script en de aan mezelf opgelegde target van 2 afspraken per belsessie!"

Mark Huys, Unilin Panels
"Een score van 4,5 op 5 op het evaluatieformulier. Dat zegt genoeg zeker? Ik wist zelfs niet dat MyModus al prospectiewerk voor Unilin had gedaan, een meevaller want zo zaten we meteen op de juiste golflengte."    

Amber, R-Vent Belgium
"Zeer veel voorbeelden uit de praktijk, ja bij MyModus geven ze er altijd wel een schwung aan." 

Peter, Cleaning Professionals
"In mijn sector is het zeker ook niet makkelijk, ik geef Modus toch een 4,5/5 voor de praktische training, ik heb er veel van opgestoken!"

Bart, Alfa Solutions
"Ik heb wel wat ervaring bij het bellen maar zal toch hier en daar andere formuleringen gebruiken vanaf nu. Ook de tips i.v.m. deskresearch voorafgaand aan het bellen waren interessant en de methode van status en opvolging is top: eenvoudig maar effectief! Goeie training en zeer interactief."

Greet, Indur
"Directe aanpak, goed to the point en op maat per firma. Helemaal zoals ik had gehoopt! Ik ga zeker de verschillende scripts toepassen! Dit voelt nu al als een goeie ruggensteun en ik heb al goesting om er mee aan de slag te gaan, terwijl ik het gisteren nog uitstelde."

Stefanie, DRCM
"Veel tips gekregen hoe je de juiste informatie verzamelt, hoe je een afspraak 'opbouwt'. We hebben ook geleerd om doelgericht te werken en hoe we kunnen reageren op negatieve feedback. Ik zal nu proberen om alles om te zetten in de praktijk. Was leerrijke ervaring!"

Ciska, Lootrans
"Super veel bijgeleerd, vond het interessant en boeiend! Goeie interactie ook met alle deelnemers. Nancy en Nele kwamen bij iedereen rond en we konden life inoefenen in ongedwongen sfeer. Leuk gedaan, ik heb er nu zin in!"

Ann, Waak
"Goeie praktische tips, zeer concrete voorbeelden. Ik zal ook de uitgaande mail wat personaliseren zoals we geleerd hebben in de training. Heb er veel van opgestoken."

Luc, Spica
"Wat ik ook bijzonder interessant vond was de 'boompjes-structuur' voor het opmaken van mijn script. Onze dienstverlening is complex en door dit zo uit te schrijven heb ik een betere houvast. Je voelt dat de mensen van Modus veel belervaring hebben en dat ze ervaring hebben met 'abstracte' dienstverleningen die soms moeilijk uit te leggen zijn aan de telefoon. Van mij krijgen ze 9/10."

Isabelle, Alvey
"Inhoud interessant, het gehele plaatje. Ook de opdrachten die aan bod gekomen zijn waren interessant. Ook hoe je een gesprek kunt sturen. En leren luisteren naar de prospect want dat is vaak waar je bang voor bent. Modus heeft me van de schrik wat afgeholpen. 10/10 op het evaluatieformulier."

Ann, Ameel Candy World
“zeer leerrijke ervaring, erg doelgericht, alles gezegd en uitgelegd, werd super gepresenteerd door Nancy”

Jessica, Gabriels
"Goede input, toepasbaar op elk project, zeer interactieve manier van trainen, ook het deel rond organisatie zeer praktisch!"

Bart, Soenen NV
"Iedereen ging naar huis met een uitgeschreven aanpak voor zijn/haar project, dus we konden meteen aan de slag, ik vond dat een grote toegevoegde waarde!"

Veronica, Eurowater
"Ook de wisselwerking met de andere cursisten was waardevol!"

Christel, Zakenkantoor Remue
"Praktisch ook om met statussen te werken, op die manier kun je je calls veel beter opvolgen!"

Johan, Westlease
"Zelfs voor een doorgewinterde sales als ikzelf heb ik dingen gehoord en gezien die ik zal toepassen, mijn administratie zal ook efficiënter worden met de tips gekregen van Modus!"

Nathalie, Huis Van Wonterghem, een jaar na haar training
"Ik bel nu helemaal anders, veel persoonlijker en ik geniet er zelf ook meer van, blij dat ik dit gevolgd heb!"

Elisabeth en Helen, Health Care Company
"We beseffen nu dat een goeie voorbereiding wel degelijk zin heeft, voor de 'slechte' dagen is het handig om een gestructureerd script bij de hand te hebben, we weten nu ook hoe we zoiets zelf kunnen maken!"

Reacties van bedrijven die een programma op maat bestelden:

Johan Van Landschoot, Commercieel directeur, bpi.formipac Europe
"Modus ingeschakeld voor de audit van onze telemarketing-cel in Manchester, UK. We begrijpen nu wat er aan de hand is en welke stappen we dienen te zetten om onze interne call-processen te verbeteren. Met dank aan Modus voor de flexibele ingesteldheid omtrent het overbruggen van afstanden en weekendwerk."

Nathalie Simons, Customer Service en Operations Manager, Omega Pharma
"Met dank aan Modus voor de constructieve samenwerking inzake het opzetten en begeleiden van onze interne call-afdeling."

Albert Kuijer, Ami-Consulting
"Modus ingeschakeld om ons belteam te helpen bij de doorstart naar een nieuw project. Scripten en belprocessen werden onder de loep genomen. Positieve feedback van onze interne medewerkers na tussenkomst Modus."

Katrien Demeulemeester, Marketing / Sales, C&C, Computers and Communications N.V.
"Dag iedereen,

zoals beloofd mijn kleine aanmoedigingen zodat we definitief kunnen afrekenen met onze telefoon-angst! Nancy nog eens bedankt voor de interessante opleiding, wat mij betreft zeker en vast een aanrader!

P.S. mijn eerste belmoment staat gepland voor morgennamiddag...

Veel succes!"

Fleur Landsheere, Marketing & Management Assistant, EPAS NV
"Hallo,
De opleiding was heel nuttig en aangenaam: Heel wat handige tips & tricks, maar wat me voornamelijk is bijgebleven is het feit dat hoe moeilijk het eigenlijk is om eenvoudig te communiceren. Jullie hebben me spontaniteit bijgebracht in telefoongesprekken, het gevoel op het gemak te zijn en niets te verliezen te hebben. En dat is niet alleen een succesfactor voor telefonische prospectie, maar geeft jezelf ook meer zelfvertrouwen & minder stress. In alle opzichten dus een zeer leerrijke opleiding!

Veel succes allemaal!"

Marnix Vanhopplinus, Account Manager Print & Copy, Buro-center
"Beste allen,
De zelfzekerheid stijgt met de dag. Door de goede uitleg van Nancy heb ik richtlijnen om een beter gesprek aan te gaan met prospects. Nogmaals dank aan Nancy. Maar het is niet omdat iemand bijvoorbeeld een theoretisch examen aflegde voor motorijbewijs, dat hij onmiddellijk kan snorren als de beste. Oefening baart kunst.

Vandaag heb ik een verkoop afgesloten bij OptimaT te Lichtervelde. En dat is nog maar het begin. De afspraken zijn gerichter en de bulldozer staat thuis.

Ik kreeg ook een afspraak van jullie Ann voor Destrooper te Lo-Reninge. Gelukkig hebben jullie mij aanbevolen een afspraakbevestiging te mailen met datum, tijd en plaats (in dit geval; Hogebrugstr 10, Lo-Reninge). De klant mailde me terug dat de afspraak plaats zal vinden in de Gravestraat 5! Veel onnodige kilometers uitgespaard!

Met vriendelijke groeten,"

Tony Pylyser, Junior account manager, Hanssens Telecom nv
"Nancy,
Eerst en vooral zou ik jullie willen bedanken voor een zeer aangename opleiding. We waren met 4 en dat zorgde voor een persoonlijke touch! Allemaal toffe mensen trouwens.

Ik heb al verschillende opleidingen achter de rug, maar deze zal mij zeker bijblijven. Dus wat mij betreft, geen pluim, maar pluimen waard!!!

- een pluim voor het onthaal, ter plaatse alsook telefonisch
- een pluim voor de verzorgde omgeving, lunch,…
- een pluim voor de kort en bondige cursus
- en vooral een pluim voor jullie zelf, ik heb mij geen seconde verveeld…

Ik weet nu wat mij te doen staat… "