Wil u dat uw binnendienst commerciëler en pro-actiever uw klanten benadert ?
Merkt u dat er niet ingespeeld wordt op bepaalde opportuniteiten ?
Ervaart uw binnendienst sommige gesprekken als lastig ?
Geen nood!

Neem contact met ons op voor een plan van aanpak op maat van uw organisatie.

 

Een voorbeeld van zaken die we kunnen aanpakken :

  • Leer je  dat communicatie met klanten altijd commerciële opportuniteiten inhoudt
  • Leren we hoe je die kunt ontdekken en hoe je hier kunt op inspelen
  • Leren we je omgaan met klachten of kritiek
  • Leren we je om in alle omstandigheden écht te LUISTEREN en hoe een gesprek open te trekken
  • Leren we je positief te blijven
  • Wisselen we ervaringen uit bij het gebruik van de juiste office-technologie om het administratieve werk beter georganiseerd te krijgen
  • Staan we stil bij de voor- en nadelen van digitale tools en nieuwe corona-proof methodes
  • Krijg je feedback & tips voor persoonlijke pijnpunten.
  • Delen we best practices en tips.

Trainer

Nancy Dumoulein owner en stichter van Modus Telemarketing deelt haar ervaring en kennis met u. Na tien jaar belwerk als 'vliegende' telemarketeer bij tal van kmo’s stampte zij MyModus te Deinze uit de grond. MyModus is ondertussen uitgegroeid tot een hecht team ervaren bellers en is dé referentie voor kwalitatieve telemarketing.

Locatie en data

Worden afgestemd in functie van de situatie. Kan zowel doorgaan in onze kantoren, als via teams of op uw locatie.

We voorzien individuele nazorg, indien gewenst. We werken ook draaiboeken uit, enz.

Vraag info via onderstaande document, we nemen dan vrijblijvend contact met u op.